Categories:
Fallgrop 4 – Ditt företag framstår inte som tillräckligt professionellt Framstår ditt företag inte som professionellt och seriöst vid första anblicken spelar det ingen roll hur bra produkten är eller tjänsterna utförs. Framstår inte bolaget som tillräckligt professionellt […]
Categories:
Färger uppfattas och skapar olika reaktioner hos oss alla – hur väljer du då färg till ditt varumärke? Det är därför omöjligt att välja en färg till ditt varumärke som alla kommer uppfatta på samma sätt. Det har […]
Categories:
6 Taktiker för att sänka bounce rate Har du en hög bounce rate på din sajt? Det kan skada konverteringarna, vilket i sin tur skapar mindre tillväxt för ditt företag. Att ha en del bounce rate är förväntat, […]
Categories:
En bister sanning men ack så viktig att ha med sig i sitt varumärkesbyggande. Det är ju faktiskt så – ingen bryr sig om ert företag. Det enda ”alla andra” bryr sig om är att få sitt problem […]
Categories:
Världen vi lever i blir å ena sidan mindre och mindre samtidigt som utbudet blir större och större. Idag är det inga problem att klicka hem en vara från andra sidan världen men vi som konsumenter vill i […]
Categories:
Att jobba med sitt varumärke – det är jättelätt. Och jättesvårt. Och allt där i mellan. Det finns de som kommunicerar hej vilt till allt och alla men som faktiskt inte blir hörd av någon. Det finns också […]
Categories:
En ambassadör för ett varumärke kan ha många namn. Bara på senare år har benämningar som brand ambassador, influenser och brand advocate med flera blivit vanliga när man pratar marknadsföring och varumärkesbyggnad. Enkelt förklarat kan man gå till […]