fbpx

Categories:

Visuell kommunikation – därför är det så viktigt för företaget Visuell kommunikation handlar om att använda bilder, grafik, färger och andra visuella element. Detta för att förmedla information och kommunicera med en målgrupp. Det visuella är alltså ett […]

Categories:

Nya ord att hålla koll på 2023 Epadunk, Putinpris, POV och GTWM… Listor av nya ord att hålla koll på 2023 bara öser ut på alla plattformar och kanaler. Såklart har jag plockat ut mina favoriter för att […]
10 misstag du gör i din marknadsföring - och hur du åtgärdar dem!
10 misstag i din marknadsföring – och såklart, hur du åtgärdar dessa!  Det finns många B2B-företag både i Sverige och utomlands som gör ett jättebra jobb med sin marknadsföring. Men det finns också en hel del företag som […]
Få din läsare på kroken med rätt rubrik Rätt rubrik. En krok. Hook om vi ska vara lite internationella. Något som är otroligt viktigt i din kommunikation och kanske viktigare än någonsin när du jobbar digitalt. Det gäller […]

Categories:

Så fort ordet workshop dyker upp i en agenda kommer reaktioner. Alla har en åsikt om workshops. Neeeej, nu ska vi bara bygga torn och leka teamwork säger ena sidan med andra säger YES, nu ska vi jobba […]
Planera ditt företagsevent – bra planering är grunden för ett lyckat evenemang! Ett lyckat företagsevent kräver sin planering. Många gånger är de event som faller platt just för att jobbet med planeringen inte gjorts ordentligt. Du behöver givetvis […]

Categories:

6 tips på hur du kan ge värde på sociala medier Dina sociala medier är perfekta för att skapa och ge värde till dina kunder och din målgrupp. Jobba efter den gyllene 80/20-reglen där du har 80% värdeskapande […]
Därför ska du ha en företagsblogg   En blogg för företaget. Ett måste? Inte alls. Men en hemsida med en levande blogg jobbar för dig dygnet runt årets alla dagar. En företagsblogg ger otroligt fina fördelar och möjligheter. […]
10 tips på hur du lyckas med din marknadsföring
Hur du lyckas med din marknadsföring Tips på hur du lyckas med din marknadsföring – behövs det? Ja , idag behöver du som företagare absolut tänka till och jobba mer smart och ”rätt” med din kommunikation. Samtidigt som […]
Hisspitchen – sälj dig själv på 30 sekunder! Hisspitchen – sälj dig själv på 30 sekunder – har du med allra största säkerhet hört om tidigare. Men har du slipat på din egen? Hisspitchen har ibland förknippats med […]